2010年1月21日 星期四

別再打擊我的士氣!!!!!!!!!!!!!!!!!


從早期的展覽業,零售業,美容業,現在的教育界

沒試過辦一項活動,是被人挑剔得一文不值

重點是,活動未進行,還在籌備階段

但批評不停,貶勝於讚

我不敢說自己辦事能力多好,但如果一直拿從前的錯誤"投影"在即將來臨的活動上

我想說,我快受不了了!!!!!!!!!!!!!

希望明天快點結束,那我就可以好好過日子

就只是那800人的晚宴,有啥大不了的?

請你們大家收口了,靜心期待明晚的盛事,可以嗎?

好累。。。。。
(真想像那艘船,乘風而去。。。。)

6 則留言:

KayaKeras 提到...

BE STRONG sister, u cant please everybody....just do your job to the best of your ability =P

Take care

蠢女人 提到...

Eejien,

自星期一至今,我一直都頭沈沈,每天被這些人召去訓話,我都快瘋了!

真希望今晚就是年宴,我不用再受折磨!

(>_<)

KayaKeras 提到...

mmmmm who r they & what r they so picky abt???

sry i cant type Ch cos my pinyin is beyond hopes...so can only use En =P

蠢女人 提到...

Eejien,

Some senior person....not management, but "senior" in the company......

hahahaha.......is ok,pinyin is not tough.....can learn.....

KayaKeras 提到...

u dun report 2 them rite? & yr project has nth todo with them?

haha easy say than doing it leh, even writing Ch also is a problem for me now; been so long I never write Ch liao....paiseh =P

蠢女人 提到...

Eejien,

For Annual Dinner, i reported to everybody. For others event, i reported to my manager....

sigh.....forget abt it...

文字就像我的命,中文就像我的根。。。

所以這兩樣都與我關係密切!